Tuesday Boring Tuesday!

jahap, tråkiga tråkiga Tisdag, okej den började i och för sig händelsrik när man blir väckt tidigt som fan, runt 11, och ja det är tidigt för mig, blev väckt för att då behövde ena brodern bli hämtad emd bil frå nstan för att han skurit sig i handen, så yrvakane fick man åka iväg och hämta.

Efter denna snabb start på dagen så har inprincip inget mer hänt, typ söker jobb, och som en del där ute kanske vet så finns det inte mycket att välja på om man inte har någon ordentlig utbildning, man kan välja mellan telemarketing,telemarketing och telemarketing, vilket jag ALDRIG i hela mitt liv kommer att göra!!!!

Fast sökte i och för sig jobb igår på premo, det är typ att man åker runt på nätter opch delar ut tidningar, ni vet som DN, svd osv, vet det är inget höjdar jobb, men man tar allt man kan (nästan), så får se om jag får det, jag hoppas på det så man får någon inkomst alls, annars kan planerna för sommaren gå om intet :(

Men men återkommer i frågan, har ni några iderr ni få som läser detta vad man kan tänkas skaffa för jobb om man inte har någon yrkesutbildning eller bra utbildning alls?  skriv då en kommentar!!

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0