In the middle of the night thoughts

Jag är fullständigt trött, men pallar fan inte sova, för långt till sängen, typ 1 meter eller så, frukstansvärt :(
men en positiv sak, kommer nu få penagr från CSN :D lämnade studie försäkran, undrar vad dem tror när dem ser tiden jag lämnade den, liksom 2 på natten, seriös studerande någon?

Sitter och kollar gamla blogg inlägg, faktiskt intressanta, vissa av dem låter till om med bra, vilket är ganska förvånade när man ser vissa tider jag skrev dem, typ mitt i natten.

Men nu sitter jag här igen, skriver och lyssnar på musiken från ANi Music vilmerna jag postat, dem är riktigt sköna, ska försöka uppdatera med några mer, men det får bli typ en annnn dag då jag är piggare, men ni som känner mig vet att jag aldrig egentligen är pigg så, hmm, vi säger väl när jag är mindre trött då? låter väl som en fair deal??

Jag upplysa er som inte är vakna denna tid att det är nästan fullmåne, och att det är 0.6 grader Celsius just nu och en svag bris kommer in från söder, fan jag skulle blivit metrolog eller hur?

På tal om väder, det heter ju väder flicka för dem "metrologer" som fanns på tv3 och mindre seriösa kanaler, heter det då väder pojke om det är en kille?
tål att tänkas på eller hur?

Jag borde kanske plugga lite filosofi också, hmm, tror jag tar det i morgon, eller idag blir det då, klockan är ju trots allt 02.09 i skrivande stund, tiden går fort när man har roligt, jag har i och för sig inte roligt utan arbetar på att skriva ett så långt blogginlägg att jag kanske kan förvandla den till en bok, undrar vad den ska heta?  "Boken som svamlar"? fan det var en rätt soft titel om jag får säga det själv, jag skulle ialla fall läsa den, och sen tvinga mina med levare att läsa den, den är ialla fall underhållande, vilket man inte kan säga om alla böcker idag!

Hmm, ser nu att disken står kvar på mitt golv sedan gårdagens frukost, hmm, tur att inte mamma ser der, fan hade fått höra den i evigheter sen, det tillsamans med mitt stökiga rum, jisses, vågar inte tänka på följderna.

Frågan är nu, ska jag gå och få lite sömn eller fortsätta läsa på boken jag håller på med?
Klurig fråga det där, får väl se sen när jag lägger huvudet på kudden så får kroppen bestämma.

Ajja nu ska jag inte dra ut på detta allt för mycket, undrar hur många rader jag fått ihop, den som orkar räkna kan ju skriva ner det och sen när ni gjort det kan ni ju fundera hur dum ni får bli som satt och räknade raderna, jag ska då sitta och skratta åt detta, eller iallfall små le.

Men men jag avslutar med ett litet stycke för mina engelska kamrater där ute.


To my international readers, i know you are not that many, i know you probably don't even care about this blogg, but hey you are here now so the least i can do is to make you feel welcome to my blogg, if you don't well then i cant blame you, it's kinda boring blogg isn't?
Well i will try update it whit some funny stuff for you to, but not tonight im to tired to think in a different langue at the moment.
But enjoy the videos, and try trnslate my old blogg posts whit a online dictionary, i heard that it would end up funny, so go ahead and have fun on my behalf! i wlll not cry, well will atlest try not to!

Well im off to be now, fucking well tired,

To all my readers you few out there that do care about my fealings, i bid you a good night, to the rets of you, well im to upset to talk to you.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0