In a land far far away....

Svummel Svammel Mummel Mammel,  var inte det en intressant start så säg.

Vare det sig icke att dem gudlösa i landet bortom mohitja bergen vandrade runt i det heliga dalarna av mohapapa utan vatten och mat.
Se, ty detta är en Svummel Svammel Mummel Mammel historia, den have ingen förstånd att icke frambringa rättvisa till bilden av dess skapare.
hava icke förtrett i hjärtat när ni tänka detta öde vara bortom all räddning från dess sagolika gudars hem!

Okej helt ärligt så har jag ingen anning om vad i helvete jag har skrivit här, men det lät helt okej när jag tänkte det, typ, det är iallfall rolgit att säga det, pröva säga det för er själva, sjukt kul jue!

Jag sitter nu här ännu en gång mitt i natten i mitt rum och funderar över saker och ting, idag är man också en lamp skärm fattigare, vi i mitt rum hade en begravning för lampskärmen tidigare idag, alla var djupt rörda utav Filurernas tal, inte ett öga var torrt.
Endast en liten ynka bit av skärmen sitter kvar, den sitter så hårt fast att när jag försökte ta bort den så attackerade den mig och gjorde ett litet hål i min hand, så nu låter jag denna sitta tills den lossnar utav sig själv, ungefär som en tand, hoppas randfen kommer, eller lamskärms fen i detta fal.
Bara för att ingen har sett dem betyder det ju inte att dem inte finns eller hur?

Bara för att man inte sett något så betyder det ju inte att det inte finns, det är en rätt intressant frågeställning eller hur?
Vem vet om det finns spöken, ingen har sett dem men betyder ju inte att dem inte finns, dem kanske bara gömmer sig,
Okej jag inser att ni undrar varför i helvete jag sitter och rabblar obetydlig smörja eller hur?
Ställ då frågan, vad är roligast att sitta och skriva och läsa massa rabbel eller sitta och skriva och läsa typ Filosofi? Svenska? Och kanske till och med matte?  Jag är säker på att ni tycker detta är roligare, varför är ni annars kvar och läser dessa rader?

Bara så ni vet så ligger det jsut nu 3 Tjugo Kronors sedlar på mitt skrivbord, dem är väldigt skrynkliga, undrar om man kan stryka dem släta igen? eller dem kanske går sönder, och det vore synd, jag kanske behöver dem i framtiden.

Med en blick på anslagstavlan jag införskaffade nyligen så hänger lite gammalt grojs på den, jag kanske ska ta bort det, men gör det i morgon, då har jag något att se fram emot :)

Nu till vädret!

-Det är just nu -1.5 grader celsius och en svag bris kommer in från nordost, det är risk för hårdare vindar framåt morgonen, men kommer avta framåt eftermiddagen!

Nu Sporten!

Det hände ingenting i Nicklas land inom sporten, alla väntar med spänning på det officiella Rum olympiaden som startar nästa vecka, det ska bli väldigt spännade se om palle pingvin äntligen kan ta sig upp på första plats pch petta undan den ständige dominaten kalle groda i grenen kast med liten trådrulle!

Ajja för att vara lite seriös nu så ja vete fan vad man ska skriva då, har typ inte gjort något, jag kan väl beskriva det med 3 ord, Sov, läst och häst, det är typ allt jag gjort, och är rätt nöjd med det :)
Men nu ska jag gå över till mina kamrater ute i stora vida världen...

Vi Höres och Synes


Hello Gents!
I see some off you are back, i dont think you do it for the text but for the Ani Music videos, am i right? i thought so.
Well atlest you are here and that makes me look good so keep it up, btw when the Ani Music videos are over i will start look for other funny/weird videos to share whit you my beloved readers!

but i think i will give you one, just to keep you happy and make you come back once more,
This one is called Aqua Harp, i think it's best if i keep in the bottom couse i think many will fall asleep when they here it.
Do not worry, this was just one i send up for till out the blogg, i have more on layer for you!



But you must admit it's still kinda good? not the best but still not all that bad, a bit off harmony is never bad.
Well not im off to so some reading in my book, but i'll be back!



Kommentarer
Postat av: Elin

Stryka pengar kan man göra, du kan till och med tvätta
de i tvättmaskinen! :P

2008-01-28 @ 13:39:20
Postat av: Sigrid

Mer från Nicklas land! visste inte vi hade en egen lennart hellsing ;)

2008-01-28 @ 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0