I hate

Jag hatar verkligen att vaknar avv massa oljud!!
I morse så hade dem bestämt sig för att dem skulle börja rensa vår lilla skog bakom huset från sly och andra små träd osv, detta beslutade sig dem att göra 08.00 på morgonen!!!
Jag hade god lust att gå ner och bryta av deras röjare på mitten!

Men men, nu är jag relativt vaken och idag går dagen i tvättningens tecken, jag behöver verkligen tvätta nu, och så får man ju samtidigt något att göra.
Jag kanske ska städa rummet också?? hmm, jag återkommer i den frågan.

Och Förresten, idéen om att bygga skyskrapor i Stockholm som någon fått för sig är en jävldigt dålig ide, vi ska banne mig inte förstöra våran fina stad med att försöka bli några New York Wannabees!
Att folk gillar denna stad och återkommer hit är för våran egna aritektur och stil!

Nej nu ska jag tvätta, återkommer ikväll och då blir det en ny Ani Music Video!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0