Trött

Sitter i skrivande stund och hatar mig själv för att jag tvingade mig själv att vara uppe hela föregående natt, så nu är jag väldigt väldigt väldigt trött, men men är huvet dummt så får kroppen lida.

Det har inte hänt så mycket spännande idag, jobbet var lika trist som vanligt, men bara någon månad kvar sen är det SLUT, fast föräldrarna börjar mer än någonsin tjata om att jag ska skaffa något jobb till sommaren, dem lyssnar tydlgien inte på när jag berättar om mina planer för sommaren, om ni har tips på hur man får föräldrar att lyssna och sen sluta tjata om samma sak hela tiden så bara skriv ner det och skicka iväg det till mig bums!

En kul sak kan jag nämna, jag städade ju i Söndags, det tog mig 3 dagar sen var rummet lika stökigt igen, tycker det var väldigt bra gjort av mig, måste vara något personligt rekord tror jag.

Om det händer något spännade under kvällen så kommer en uppdatering om inte så får ni se till att ha något annat att göra ikväll än att läsa mina otroliga blogg inlägg.....


OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: lülü

Hehe, tre dager är bra, jag är glad om det blir en dag innan det blir stökigt igen efter att ha städat. ^^

2007-05-11 @ 19:05:24
URL: http://luelue.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0