Varmt

Jag sitter här i mitt rum som i skrivande stund har en temperatur på 35 grader, jag förbannar den dagen då dem sågade ner träden utanför mitt fönster som gav lite skugga.
Jag funderar på att fixa solceller utanför fönstret så att jag kan dra nytta av den ständigt lysande solen här, om någon som läser detta vet vart jag kan få tag på solceller så kontakta mig.
En sak är dock bra med denna ständiga sol och det är att jag denna helg fick ha shorts premiär och det är jag väldigt glad över av 2 anledningar,

1: Jag tycker det är bekvämare med shorts
2: Jag slipper köpa nya byxor förrens i höst

Nej nu ska jag iväg och se om man kan få tag på någon sol fri punkt iallfall för en stund.

ps: om ni vet hur man fixar ett litet vindkraftverk så kontakta mig då med :ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0