tick tack tick tack

När jag börjar detta blogg inlägg är klockan på hissnande 03.23 natten till måndag, jag börjar jobba om ungefär 2 timmar och 30 minuter.
Nu undrar ni säkert varför jag är uppe mitt i natten när jag borde sova, och det är en mycket bra fråga svaret på det är, jag vet faktikst inte men här sitter jag ändå och väntar på att gå iväg till det meningslösa jobbet för att dela ut en meningslös tidning till en massa meningslösa människor som stiger av meningslösa bussar på väg till sina meningslösa jobb.
Men jag är inte bitter, nej nej jag får ju betalt, halleluleja jag borde vara lycklig tycker ni kanske, men jag kräver mer än pengar jag vill ha ett vettigt jobb där jag känner att jag gör en skillnad där jag betyder något, inte bara vara ett störande objekt som folk kan svära åt och behandla hur som helst.
Men jag har bara kontrakt till den 1 juli sen är det HEJ DÅ för alltid till detta meningslösa jobb utan framtids utsikter.

Klockan är nu 03.30 då jag skriver dessa avslutande ord innan jag ska då och ta en kopp te för att få liv i min just nu milt uttryckt sömniga hjärna.

Hej då / Good Bye / Auf wiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0