Sjuk men hjälpsam

Idag har jag däckats av förkylning, somnade direkt när jag kom hem runt 11 och vaknade runt 15 var väldigt skönt att få sova ett par timmar.
Nu tror ni kanske att jag bara legat och degat hela dagen men det är helt fel jag gjorde faktikst en god gärning idag, jag ansökte idag om att bli djur fadder idag, för ynka 100kr i månaden så är jag med och räddar världens djur!
Som om det inte vore nog att jag hjälper till att rädda världens djur så får man även en liten tyg panda som symbol på att jag hjälper till och så får man 4 nummer av tidningen EKO.
Så till er alla som nu läser denna blogg gå till http://www.wwf.se/show.php?id=1064543 och hjälp till du också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0