Mitt i natten

Sitter här mitt i natten klockan visar i skrivande stund på 00:16 och jag ska om jag orkar börja jobba om ca 5 timmar och 45 minuter HURRA!
Är inte ett dugg trött så sitter och rullar tummarna och funderar på att göra te, tyvärr så sover resten av familjen och vill inte väcka dem, en sur familj är det sista jag vill ha.

Annars idag har jag fått brev jippie, okej..var bara den där djurfadder grejen, men ändå brev som brev det var adresserat till mig.

var även ute och övningskörde idag, gjorde bara små fel lite här och var men inga stora fel som tur var, så ska nog klara uppkörningen den 27e trots allt.

Klockan har nu hunnit blviit 00.21 och jag avslutar nattens bloggande med dessa tänkvärda ord

People who say they sleep like a baby usually don't have one. - Leo J. Burke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0