Den Nya Veckan

Det är en ny härlig vecka, som börjar med 2 lediga dagar.

Denna vecka har börjat ganska händelserik, började med att jag fick ringa supporten till min dator för att skärmen hade gått sönder, så nu sitter jag och väntar på att få den utbytt vilket borde ske någon gång denna vecka.
Jag skickade också iväg papper på att bli djurfadder, tydligen så råkade jag skicka dem gamla försent. men nu är det löst så jag sitter och väntar på att bli djurfadder.

Frågan är vad ska ja ggöra resten av dagen? Jag har funderat på att städa en längre tid, vi får se hur det blir med den saken, jag kallar det plan B!

Jag återkommer med uppdatering nån gång, beror på när jag får tillgång till fungerande dator.

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0