Dan före dan

Det är dagen innan jag ska iväg och göra min riskutbildning, den så kallade halkbanan, jag ser fram emot det med en skräck blandad förtjusning.
Jag ser med förtjusning fram emot att få sätta mig bakom ratten först och främst, då jag älskar att köra, det finns typ inget roligare, sen ska det bli intressant att se hur man kommer reagera när man väl sitter i bilen, kommer man tappa kontrollen eller kommer man hålla sig lugn!?! jag återkommer i den frågan i morgon.
Skräcken jag ser i det hela är, tänk om jag misslyckas så grovt att jag får åka därifrån utan att godkännas? hur snoppet skulle inte kännas då man betalt 1400 för denna jäkla utbildning, så håll tummarna för mig där ute att jag klarar det.

Måste bara komma ihåg att lägga mig tidigt idag, eller iallfall tidigare än igår, då jag inte sov alls, jag satt uppe hela natten och drack te försökte att fördriva tiden på bästa sätt innan jag skulle iväg till jobbet, måste säga att det är vädlgit trevlig på morgonen från ca 4 och framåt då fåglarna börjat vakna och man hör dem kvittra utanför och man tittar ut så ser man den alltid lika välkommna fasanen som gick runt träden utanför i mörkret.

Som avslutning tänkte jag nämna att till helgen börjar Ishockey VM i Moskva och jag tänkte göra som alla experter och ge mig på att tippa topp 3, min lista ser ut som följer.

1: Kanada
2: Sverige
3: Ryssland

Så får vi se om några veckor om jag hade rätt eller fel, får återkomma i det.



OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

det är inte så farligt med halkbanan bara att du ska vara medveten om att det är så lätt att halka.
*
*
*
Anna Wintour Heiress af VeckoMagasinet

2007-04-23 @ 19:49:06
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0