Dan före dan före dan...

Huha på Fredag kör jag upp, det är inte alls långt kvar det är ungefär så här lång tid <------------------------------------------->
Det är ju ingenting, börjar bli lite nervös för hur det ska gå.
Tänk om mindre än 1 vecka så kan jag få köra bil lagligt :D men nu ska jag inte ta ut segern i förskott det är lång väg fram tills dess, först ska jag ju klara av halkbanan nu på tisdag som jag faktiskt ser fram emot, det ska bli intressant att känna på hur det känns.

Som skrivits förr så är djuren i mitt område vädligt modiga och nyfikna och tar sig fram väldigt nära husen och människorna, som ni kan se på bilden nedan, detta rådjur ligger ca 5 meter från huset där jag stog och fotograferade och den reagerade inte på att jag var där utan fortsatte att ligga och mumsa på gräs.

image2

I övrigt har det var ett lugn dag idag utan att något hände men antar att det är lugnet förre stormen, för nästa vecka kommer det blir fullt upp :)

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0