Dagen D

Bra nu när jag fått er uppmärksamhet då kan vi börja....

Vakna runt 12 idag ur en härliga natts sömn och många väldigt udda men underhållande drömmar av att min mamma kommer in och skäller ut mig för att att jag ligger och sover fast att klockan är mitt på dagen enligt henne och börjar köra med att hon minsann jobbat i natt och hon ändå var uppe (vilket jag var mest förvånad över) men trost denna snabb start på dagen så blev resterande dag mycket bra.
Jag körde hela vägen till Arlanda idag vilket hemifrån oss räknat är en si så där 5 mil, och jag kan tillägga att jag klarade hela den sträckan utan att göra ett enda misstag, det kan man däremot inte säga om andra folk på vägen.
När vi låt och körde på¨Essingeleden så dyker det plötsligt upp på dem lysande tavlorna ovanför vägen där att man nu bara fick köra i 30 killometer (detta är en 70 sträcka normalt) för att några bilar hade smällt vi såg åtminstone 1 bil som var helt sönderknycklad och som dem lyft taket av så vi tror att den hade voltat, när vi nu ligger där och krypkör i en ungefär 10-20 km/h så säger dem på radio att ungefär 50m bakom oss så har en till bil smällt, vi tror att den är en kombination utav idioter bakom ratten och den långa kön.

Väl framme på Arlanda efter alla dessa spännande saker på vägen dit så mötte vi upp med storebror och hans flickvän som kommit tillbaka från Asien, vad jag kom fram till under min tid på arlanda var att flygplan är som SL dem kommer aldrig i tid och folk står där och muttrar och blir sura, tror vi stog i 30min och  väntade på att dem skulle få sina väskor, jag kan säga att jag var måttligt road under den tiden.

Efter att ha kommit hem och slagit mig tillro och gjort alla saker jag skulle göra så insåg jag att klockan bara avr typ 7 på kvällen och jag hade inget att göra så från 19.00 fram tills nu i skrivande stund 23-37 så har jag gjort mer eller mindre ingenting, om ni har några tips på vad man kan göra såna här kvällar kontakta mig, alla råd är goda.

Jag avslutar dagens bloggande med dessa ord.

Every solution breeds new problems. - Murphy's Law

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0