Bland musmattor och snorpapper

Har vart en högst intressant dag idag, började med att jag inte kunde sova på hela natten för att jag låg och hostade, snorade och nös mest hela natten vilket gjorde det omöjligt att sova.
Jag ahde tänkt gå till jobbet men min förkylning ville annat, så nu har denna förkylning kostat mig ett par hundra kronor i utebliven lön TACK SÅ HEMSKT MYCKET!
Jag lyckades faktikst somna vid 06.00 på morgonen och vaknade vid 12.00, var underbart att få sova lite iallfall däremot inte så kul att vakna av en nysattack väldigt äckligt.

Efter denna trista natt och morgon så blev dagen genast ljusare då jag fick SMS om att min nya musmatta jag beställde hade kommit fram och att jag kunde hämta ut den, glad i hågen begav jag mig ner till butiken som har hand om postpaket utdelningen i området där jag bor, när jag tog emot paketet tyckte jag att det var vädligt stort för att vara en musmatta, men utan att tänka mer på det så begav jag mig med raska steg hemåt,(dem raska stegen berode mest på en kraftigt vind i ryggen).
Väl hemma så han jag knappt innanför dörren innan jag började slita upp paketet (jag älskar alla slags paket) och i den stora kartongen så hade dem fyllt upp med papper!?! och bland allt papper så låg en avlång platsrulle med en massa tejp så det tog ytterliggare ett par sekunder och svordommar innan jag fick upp den inbrottssäkra rullen och fick beskåda innehållet och döm av min förvåning när jag tog ut musmattan och ingås att den var ENORM, svart och grön.
Nu sitter jag här och beundrar den fina mattan och skriver detta inlägg, vill ni se bild på gå till denna sida: http://sthlm1891.bilddagboken.se  och klicka på dagens datum :)

Jag avslutar dagens blogg med dessa tänkvärda ord.

Nothing is as easy as it looks. - Murphy's Law

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0